FANDOM

Франсіско Баллестерос

Франсіско Баллестерос

Франсіско Баллестерос (1770 - 1832) — іспанський полководець, доступний для гри у "Козаки 2: Битва за Європу".

Ігрові даніРедагувати

Народився у 1770 р. у Сарагосі. Вступив до армії ще підлітком, а до 23 років складався вже у чині капітана. Через якусь сварку у 1804 був змушений піти у відставку з пониженням. До 1808 року служив на митниці у провінції Астурія, але після французького вторгнення та початку заворушень у країні місцева хунта запросила його на армійську службу. Брав участь у битві під Байленом; потім, перебуваючи у чині полковника, сформував добровольчий полк. З останнім восени того ж року відзначився у битві біля Еспіноса-де-лос-Монтерос, після чого організував на базі цієї частини Астурійську дивізію. У 1811 р. у званні генерал-лейтенанта та посаді правителя Андалусії взяв участь у справі під Кастельхосе, де був розбитий маршалом Сультом. Після призначення герцога Веллінгтона головнокомандувачем об'єднаної англо-іспано-португальської армії демонстративно відмовився підкорятися наказам іноземця, за що був заарештований та відправлений у вигнання, але незабаром знову призначений до війська - командиром корпусу. Після воцаріння на іспанському престолі Фердинанда VII (1814) став військовим міністром, але через те, що не порозумівся з королівським двором, через рік втратив цю посаду та пішов на спочинок; тим не менш, під час подій революції 1820-23 рр. знову увійшов до групи вищих посадових осіб Іспанії. З його ім'ям пов'язують прийняття конституції 1822 року та придушення спрямованого проти неї заколоту королівської гвардії. У період іспано-французької війни, що відбулася незабаром, деякий час займався керівництвом обороною провінцій Наварра та Арагон. Але через чергові чвари у верхах був змушений емігрувати; помер у Парижі у 1832 р.

Баллестерос (Ballesteros) Франсиско (1770, Сарагоса, Іспанія - 1832, Париж, Франція), генерал-лейтенант (1811). Рано вступив до армії та вже у 1793 капітаном брав участь у боях з французькими військами. У 1804 по несправедливому звинуваченню був змушений у чині капітана звільнитися з армії. Служив на прикордонній митниці у Астурії.

Після того як французькі війська у 1808 вторглися до Іспанії, був проведений хунтою у полковники та призначений уповноваженим Астурії. Сформував полк добровольців, з'єднався з Кастано. Відзначився у битві під Еспіноса-де-лос-Монтерос (10.11.1808), після якої розгорнув свій полк у Астурійську дивізію. На кінці року проведено Севільською хунтою у чин бригадира та генерал-майора. Кадісські кортеси присвоїли йому звання генерал-лейтенант й призначили правителем Адалусіі. Брав участь у битві під Байленом.

На початку 1811 зазнав поразки від військ маршала Сульта під Кастельхосс. Після того як головнокомандувачем іспанськими військами був призначений англійський генерал А. Веллінгтон, Баллетерос відмовився підкорятися іноземцю, за що 23.10.1812 був заарештований та засланий у Кеуту. Незабаром Баллестерос був звільнений та призначений командиром корпусу. У 1814 після повернення Фердинанда VII Баллестерос отримав призначення військовим міністром. 22.9.1815 у результаті придворних інтриг втратив пост. Жив у Вальядоліді та політичною діяльністю не займався.

З початком революції 1820 знову наближений Фердинандом VII. Під тиском Баллестероса король дарував Конституцію 1822. Насамперед Ф. Бальєстерос наказав закрити усі державні в'язниці та темниці інквізиції та повернути міському управлінню Мадрида організацію, дану йому кортесами 1812 р. Коли у липні 1822 р. контрреволюція, яка спиралася на підтримку іноземних держав, спробувала за допомогою гвардії зробити державний переворот, генерал встав на чолі міліції та розсіяв бунтівників.

У квітні 1823 року, коли Франція зробила інтервенцію у Іспанію, Ф. Бальестерос прийняв на себе командування частиною війська, призначеного для захисту Наварри та Арагона, але повинен був, після кількох невдалих боїв, відступити на південь та 14 серпня, вже біля кордонів Гранади, почати переговори з головнокомандувачем французького війська. Коли король указом від 1 жовтня оголосив всі рішення конституційного уряду недійсними, Ф. Бальестерос у листі до герцога Ангулемського різко висловився проти цього наказу та абсолютистського режиму. Виключений за це з числа амністованих у 1824 році, він емігрував до Парижа, де і помер у 1832 році. Похований на паризькому кладовищі Пер-Лашез.

Франція (іконка)
Франція
Росія (іконка)
Росія
Британія (іконка)
Британія
Пруссія (іконка)
Пруссія
Австрія (іконка)
Австрія
Єгипет (іконка)
Єгипет
Польща (іконка)
Польща
Іспанія (іконка)
Іспанія
Союз Рейна (іконка)
Союз Рейна